Skönhetssalong med underbara töser och pizza


Lägenheten var full av snyggingar när jag äntligen kom hem :P
(Världens jäkla motvind vart man än ska..)
Serri har fixat systers hår idag.
Maria och Jossan var här som stöd och/eller sällskap eller vad man nu ska säga hihi.. vem kan låta bli?!


Nu har syster fått Hollywoodsvall a la Serri och det är helt sjukt bra gjort..!
Kan bara inte fatta att det sitter fast nu, sinnes att vi i alla dessa hår har hållt på med clips.
175 slingor, ni hör ju.
Värsta manen haha :P Det smälter in så himla bra, jätte bra färger och allt!

Vi beställde hem pizza och nu är det bara lockning som återstår.
OM jag är avis.., men jag får hålla mig tills på söndag.
Skönhetssallong och tjejmys ;))


Serri är verkligen en hårgud att döda för.. tur man är buddies hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0