Redo för prommis


Imorse fick jag vakna & somna om precis så länge jag ville..!
Gillart'
Runt elva snåret var jag inge trött längre, vickade på persiennerna och hoppades på sol men var rädd för snö :P
Men det var ju inget av det.. ;)
Helt okey med tanke på vad vädergudarna hade spått om helgen!

Sminkade oss, städade lite och åt frulle.
Sen klädde vi oss för dagens workout - Power walk ut till gamlis!

Idag tog det emot...!








I just loove our new jacket.. vill ha en röd också men måste jag välja en så helt klart den blåa ;)
Mina nya converse, briller och den så är man klär vah!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jackan är skit snygg, köpte själv en i rött idag :)

2010-04-17 @ 21:08:23
URL: http://lovisadj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0