Monday again..


Hey friends and none friends.
Veckan började bra, solen sken när jag klev upp imorse.
Vi snabbades oss ut för att inte missa ;)
Och vi hann.
En timmes morgon-power och solen sken på oss hela tiden!

Smothies och ägg till frulle.
För dom som tycker att det låter tjatigt så kan jag berätta att det är det INTE :P

Efter det blev en det en cykeltripp till Gränby C för lite shopping ;)
Hårfärg till mig, en stor kruka, en vasliknade sak, en lykta, en välkommen ut skylt och en "beer keaper" :P
Allt till balkongen. Blir så jävulskt braigt.. ;)
Och en Cornetto förstås.
Sommar & glass går lixom ihop så det vore synd och missa!

Nu är det halv åtta hos mig och det är blondie som bjuder på indiskt tydligen.
Makes me kind of hungry..
Men jag har ju ätit min middag redan - Fil & flingor ;)
Tacka vet jag middagen igår!










Kommentarer
Postat av: Syster

Så jävla bra ledg dag IGEN!

2010-04-19 @ 20:02:46
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0