It suits me


Idag börjar jag inte jobba förns halv fem, men det blev ingen sovmorgon för det :P
Klockan åtta snörade vi på oss joggingdojjerna och kickade igång dagen.
En power-walk runt högarna med solen i ansiktet.
-Ja tack.

Stannade till på Ica på hemvägen och handlade frukost.
Det blev en hallon&mango smothie, ett kokt ägg och en skål keso med jordgubbar och avocado.
Vilken jävla start :P Åh makes me happy.
Nu har jag motiviation igen..!
Det är blir en bra vecka och en smal också ;)

Power walk är den absolut bästa träningsformen för mig, det här har jag väntat på!
Ännu bättre blir det när man får klä av sig lite också ;)

Förutom det så har jag dushat och tvättat håret, tvättat, diskat och hjälpt mami med en annons på blocket.
Hit me monday I'm so ready.
Nu ska jag hänga tvätten och ta tag i hår och face.
Ciao bella'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0