I wanna be like the sunshine, I wanna be like the rain...

Vädret sviker oss big time idag.
Tur att man är ledig så man slipper ta sig ut..!
Och TUR för mig att jag inte har opererat bort en visdomstand imorse.
Stackarn ligger i fosterställning brevid mig och har ont :/
Wish I could help!

Det blev en power-walk runt gamlis imorse i alla fall.
En makeover på mp3:n kompenserade nästan för det trista vädret också ;)
Men mycket mer nytta har det inte blivit bortsett från en lång dush!
Och lite internetshopping :P

Idag är det helt ok att ligga i soffan och glo på massa avnsitt av Peak Season, bläddra igenom nya numret av Cosmopolitan som damp ner i brevlådan idag och gå igenom listan på favvis-bloggarna en gång för mycket...! Bara mysa lite vah.

Det är också väldigt lätt hänt att man spolar fram tiden lite.. en sisodär tre fyra månader och vips så bifinner jag mig i Visby med mina underbaringar och har the time of my life!
Jag kan sitta och fantisera hur länge som helst och seriolsly who can blame me (?) :P

Well not much more to tell... so I spare you the rest ;)
Later!


Kommentarer
Postat av: Kristina

Idag äre mysigt med regn...

Men jotack.. En 3 månader frammåt tack :))

2010-04-09 @ 16:38:57
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0