En efterlängtad helg


Äntligen fredagmorgon, som jag har längtat!
En ledig helg väntar för både mig och syrris och det är sällsynt.
-Ja tack.

Den blir nog väldigt lugn men lika skönt det ;)
Jag är proppmätt efter frullen och vågen är snart min nya bästis :P
Ska inte avslöja något än men en vecka med smal mat har gjort reslutat..
I have a secret goal ;)

Får se vad det blir för lunch idag men ikväll blir det nog pankisar, så mycket mjölk i kylen.
Fredagslyx :P



Så här såg i alla fall min lunch ut igår ;)

Kommentarer
Postat av: anonym

Om man vill komma i bikini "form" ska man ju inte äta en lunch full av socker. Detdär innehåller bara socker och noll energi.

2010-04-17 @ 17:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0