Du som gillar käk om någon...


Jag älskar att Bert trycker rött innan pajasen äns har hunnit börja trycka i sig käket haha :P
Vi tittar såklart på Talang och vem dycker upp och vill ha uppmärksamhet om inte Robinsson Robban iklädd en il-grön trikå och ska äta så mycket korv som möjligt på en minut...?
-B B B säger jag OCH Bert Karlsson också haha ;))

Annars då.., det var lönign idag och fullt ös på jobbet.
-Sweet..
Fick med oss tre kavajer hem och två skinnjackor by Kenza.
Vrål nöjd förstås och med lite tur så visar jag det ikväll under helgen :P
För ossi skulle kvista över så fort hon fått lite food i kistan.
Mys fredag här kommer vi.
Och imorn ser det inte ut att bli så mycket tid över heller....

Talk to you later babes, nu missar jag alldeles för många talanger..!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0