Don't you just love weekends..

Den här helgen var inget undantag ;)

Lördagsmys hos syster med tacos, tevemys, godis, spel och massa massa mys.
Sleeping i källaren med Wilma.
Korvgrillning och fika i solen innan work idag.
-I know I always love weekends with family ;)
Tacka Gud för att både bror & syster var redo för kids när en annan inte har några egna haha :P

Syster fick med sig mami n' dadi på en biltripp.
Lots of shopping.
En annan fick jobba och jag har dragit på mig en förkylning så det var tur att det inte handlade om mer än tre timmar!
Men jag föredrar alltid ikea-trippen framför söndgas jobb ;)
-Off course!

Nu blir det en tripp till heidan.
Tror Joss fick blodad tand från Disurbia i fredags :P Jag dör åt det ordspråket men något ligger det i det..
Så vi ska altså hyra någon skräckis om hon inte fegar ur ;)
Söndags mys i vanlig ordning.



En sneakpeak på min nya jacka ;))


Kommentarer
Postat av: Anonym

de ser ju lite scary ut när du har sånna ögonbryn

2010-10-02 @ 14:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0