Det blir bröllop i sommar


Sist jag var på Bröllop vad det Big sister som gifte sig.
Jag och syrris var tärnor ;)
Säkert fem sex år sen nu men åh vad fint det var.
Syster i sin fina klänning, tvillingsystrarna som var identiska ;)
-Allt var fint!

I sommar är det min Chef som ska fram till altaret, Thomas & Eva is getting married.
Ska bli så jäkla roligt..!
Vad fasen ska man ha på sig då? Tur att man vet om det i tid :P Leta klänning hela sommaren..
Och man kan ju bara föreställa sig hur snygg Eva kommer att vara...!
-My gäd.
Det vore ju lite små mysgt och lite lyxigt att sova kvar i ett rum på Skokloster måste jag erkänna :P
We'll se..

Ett bröllop att se fram emot!



Kommentarer
Postat av: Syrran

Tur att man obbar i butik och kan välja ut dress tillsammans med självaste bruden och beställa hem vah ;-)

2010-04-22 @ 22:00:17
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0