a piece of cake

Hej snyggingar ;))

Nyss avnjutit kvällens middag, varma mackor med räkstuvning.
Yummi :P
Handlade lite godsaker tills imorn också när vi ändå var på Ica.
Finns det något somrigare än Gräddtårta med färska strawberries :P Det blir en marrängvariant..!
Kötter ligger och marineras as we speak.
Can't wait.
Jobbar ju förstås på dagen..
Så det blir ingen champange frukost, det blir ingen gallopp och det blir inget picknick-mys i parken heller.
Men det blir grillnings mys och det är inte fy skam.
Det är faktist precis vad jag är sugen på ;)

Men nu ska jag sätta mig i en dush och pyssla om mig själv lite, lite egotime vore på sin plats.
Om inte Joss ska hit och ha lite klädbestyr :P
Och det ska hon haha..

/Later K.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men galoppen är ju bara för universitetsstuderande, pluggar du? ;)

2010-04-29 @ 21:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0