-Look at it!


Jag har precis satt upp mitt hår i en knut - Totally laim ://
Haha men seriöst vad ska man göra?
Plockade fram volymmastern i hopp om att göra det lite roligare...!

Syster har däremot inte alls jobbat så mycket med manen :P
Släppte ut natt-uppsättningen och drog väl i några nya lockar bara, Serri lockade det igår!
-Jag döööör!
För dom som mot förmodan inte känenr till Serri så är hon och komer alltid vara min och syrris Hårgud!
Troligtvis många andras också ;))

Men på söndag är det min tur och kankse Jossis också om hon hinner beställa.
Håret är ju top quality och shippat från England :P Bättre blir det inte!
Love it ;))

Kommentarer
Postat av: Serri

Sluta söta! Jag får säkert värsta egot snart...

Allt för mina favotwins :)I helgen är det din tur att bli Rapunzel!



Puss & Kram

2010-04-28 @ 21:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0