Yes, please.. It's smell's delicious!


Godmorgon Godmorgon bloggen!!

En dag kvar på jobbet sen är jag ledig i två dagar, jag tror att jag står ut :)
Syster ligger kvar o snosar men snart ska jag väcka henne för lite frukostdags..
Det ser grått och trist ut idag med.
Mössan är nog min bästa vän just nu, dom här mornarna när det är jag och min hojj mot uppsalas-cyklisters värsta motståndare Vinden haha.

Sitter här och sniffar på två parfym prov som jag tog igår.. börjar bli dags för en ny men det är alltid så svårt och välja.
När man har luktat på några så luktar ju alla lika sen och då är det kört :P
Men jag hittade några favoriter igår som jag abslout skulle kunna vänja mig vid.
Den ena är Scarlett's cacharel men den andra minns jag inte vilken det är.. En av dom luktar delicious!

Så tråkigt att välja samma som man har haft nu..? YSL och Burberry London är dom sensate jag haft och även dom också luktar fab. så nej va tråkigt!



 

((Btw.. på engelska blir det Yes please.. så vitt jag kan förstå det))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0