What goes around comes around.


Varför skriver ni till mig, tror ni att jag ska svara? Får det er att må bättre?

"Jag är upprikigt ledsen för vad jag gjort dig. Helt ärligt så minns jag inte äns hur vi kom hem, natten är svart.
Det är abslout ingen ursäkt men så är det."

Så skrev hon till mig idag. Nej, det är ingen ursäkt för det finns inga ursäkter så save it.
Jag vill inte höra, tror du jag vill veta hur ni kom hem?
Dumma jävla idiot.
Snälla, räcker det inte? Du skriver att du hoppas att din ursäkt har nått fram, V A R F Ö R ?
För att ditt patetiska försök ska få ditt samvete att inte plåga dig så extremt eller?
Jag har ingen aning om varför du gör det, jag tvivlar starkt på att du har ett samvete över huvud taget.

Nu är hon så jävla feg, lika feg som Andreas, så nu har hon löseordsskyddat sin blogg.. haha jag veet.
Det komiska är att hon bad om komentarer.. hon fick fler komentarer än hennes blogg någonsinn har haft.
Men det var nog inte sånna komentarer du efterlyste va?
Det var bara sanning iaf men det var tydligen mer än hon kunde ta.

Andreas fortsätter skriva förlåt, frågar om jag vet att han alltid kommer älska mig.
Hur kan du prata med mig om kärlek?
Du vet inte vad kärlek är.
Jag trodde jag hade lärt dig, men du måste ha glömt.

Ikväll blev jag iaf påmind om var rikigt kärlek finns.
Hemma.
Hos min familj.. tack för en underbar kväll älskade mor och för att du är du.
Tack alla fina vänner och även ni som är lite mer okända.
Så många som visar sitt stöd, som visar att det inte är OK.
Har inte varit så aktiv på msn på länge som jag varit idag, så många <3
Ert stöd betyder mer än ni kanske anar, alla ord gör mig glad mitt i allt elände.

Kommentarer
Postat av: Anonym

A har aldrig varit värd dig tjejen.. det vet både han och alla andra.

Det är så jävla äckligt det dom gjort.. fy fan!

2009-09-12 @ 11:19:34
Postat av: Maria Bendjamin

You deserve better!

Stor kram!

2009-09-13 @ 12:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0