What a wonderfull day to be me....


Vilken räddare i nöden.. dagen höll på att bli katastrof kände jag imorse när datan gjorde helt som den ville.
Precis som den började göra igårkväll :S
Igår när jag var ensam hemma och allt.. och allt? Hihi ja, men jag har nog aldrig varit ensam hemma i lägenheten sen vi flyttade dit, en kväll altså ;-)

Men igår var jag det, myste framför Idol, kändisdjungeln och lite annat skit.. det var ganska mysigt iof men without computer.
Så därför inget bloggande igår, fast jag var home alone :P
Syster lämnade mig i slutet av Idol men jag slapp sova själv som tur var :))
Inte min starka sida!

Jag passade på att dra in lite bilder på ett usb-minne inna jag cyklade hit så just nu fyller jag på med lite pics på fejjan.. snaart klaart ;-)
Efter det ska jag nog tappa upp ett efterlängtat bad åt mig själv.
Tror att mami har skum så jag riktigt kan lyxa till det och ligga och gona till mig riktigt haha :P

Ett varmt bad med massa bubbel och pyssel, yes pliis.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0