Slut snart på ledigheten..






Tisdag.. vi började dagen med en promenad. Jag kan inte kalla det power walk men en promenix räkte imorse.
Solen sken på oss och vi fick lagom med frisk luft och motion.
Bra start!
Hemma igen och vi gjorde iordning lite varma mackor.
Sen blev det en lång dush följt av ansiktsmask, noppa brynen och lite sånt fix.
Lovely :)
Jag känner mig mjuk och fräsh och jag luktar gott.. hihi hela jag.

Carro överaskade och förgyllde dagen med att bjuda in sig själv på en fika.
Vi traskade till ica och köpte lite fika, middag och hämtade ut paket :P
Min bästa vän klev innanför dörren med ett leende som får alla att le..
Det blev fika på ballen med kladdkaka med grädde och glass, kex och te och saft.
Ja tack.

Fick på detta sätt även med mig tjejerna när jag skulle hämta mina sista saker i svartbäcken..
Tack tjejer, och dadi, hade inte velat åka själv.

Vi fyllde bilen och sen passade vi på att skjussa Carro till lägenhetsvisning.
Håller tummarna för er!!

Nu har vi kikat på idol och snart är det Kändisdjugeln..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0