Så mycket att tacka ja till :)


Sunday morning.. hello to you to.

Vakande upp med älskis imorse.
Inte bakis.
Bara trött hihi.
Klockan var bara barnet så jag kunde vända mig mot gos och somna om igen.
Ja tack.

Syster och matilda lockade med mat, trodde jag.
Dom köpte bara mat till sig haha.. en sketen sallad tänkte jag när jag kom hem?
Så brukar inte vi handla på söndagar, men jag fick halva som räckte gott och väl :)
Nu är det bara jag och syster igen.
Hoppas på en ny dejt till kvällen, Jossi let us know and you better not be backdrunk :P

Ikväll vankas det ju premiär av Ensam mamma söker.. My favourite <3
Myys, mat till det Ja tack.

Men nog rablat om söndagen.
Det var ju lördag igår och det var både inflyttningsfest och Saluhallen på shemat.
Emma och Johan både skit fint, inte alls överaskande, i deras nya lya i Salabacke.
I paketet låg det en rosa stekpanna och skärbrädor :)
Det var visst något Johan behövde.. don't mess this one up haha.
Anyway..
Fordonen tog oss ut i natten, ner till Saluhallen med Matilda Issa och Calle som plockades upp på vägen.
Igår var det Dansa, Dansa våldtäcksman som gällde.

Äntligen fick vi den där kvällen på Salu :P
Vi tre tiden fylldes kistan på med lökringar och sen tog jag några nya tag på cykeln och hamande tillslut i sängen med min älskis <3

Min lördag var den lördagen jag ville ha.
Med mina vänner.. dom bästa jag har.
Fick tom. en känsla av att fröken Josefsson var med oss.. Friiiidi.
Vilken kväll, en kväll att säga Ja tack till.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0