I would keep it for the rest of my life..


Sitter och kikar runt lite på tradera och blocket.. päls är det jag söker på.
Päls, päls, päls haha..
Hade tänkt fota lite av mina pälsfavoriter från jobbet idag men det blev inte så.
Hittar inga bra bilder på nätet heller men jag ska visa, imorn kankse.

Min favorit mössa kommer från HPI of sweden och kostar 3995:-
F Ö R  E N  M Ö S S A ! ?
En har en sån där söt liten svans som påminner om en mössa som Lotta på bråkmagatan har ;-)
Sooooo cuute.

Hittar såklart ingen bild, inte äns på Lotta :( Inte när hon lär sig åka slalom eller köper gran iaf.. de är lixom då jag vet att hon har den där fina mössan på sig.

Vi har hur som helst hur många plagg som helst med päls som jag skulle vilja visa och tipsa om från jobbet.
Jackor, västar, pälskragar, mössor..

Om man ändå hade lite mer päls-ekonomi.
Det finns ju förstås fina på blocket och tradera med har jag sett nu, men jag är inge bra på att handla där ju.
Inte som min vän Carro som är fynd-experten själv :P




Det enda jag hitta. Jackan är från märket Alexandra och koostar runt 4500:-
Inte så speciell?
Joo för med den där luvan som inte syns nu så är den...
Den är too die for, en rikig Gynning jacka som vi säger :P
Fast jag är på tok för snål haha.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kolla din hotmail

2009-09-02 @ 18:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0