My saturday in pictures..







Jag hade som sagt lite svårt att bestämma mig..






















on the go haha.. look's like a doork :))








Okeeey.. what a night, what a day.
Jobbet flöt på bra, mer folk i butiken än på länge.. berodde nog på Kulturnatten.
Det var typ omöjligt att baxa sig fram på stadens gator, men men.
Efter jobbet skjussade jag hem syster och mig haha, hon hade handlat så efter lite topmodell på teve så gjorde vi iordning middagen som bestod av en mumsig sallad och bröd.
Yummi.
Våran timing var perfekt och vi fick äta till Lipsick jungele som vi missade i måndags. (repris)
Sem gick vi till ica och hyrde film..
Har precis kollat klart på the women.
Den var bra, lättsam och se.. ah den var bra :)
Vårt kvällsfika är mango, annanas och lite godis.. och bubbelvatten.
Nu tänder syster ljus inne i badrummet och det vankas dush.
Jag ska göra henne selle.. inte i dushen men i badrummet.. off course.
Sweet Carolina
ringde just och snackade av sig med syster så nu vill jag också höra.. :)

Min lördag har varit väldigt mysig och än är den inte slut.. hoppas ni också haft en trevlig dag, för många är den säkert inte slut på långa vägar.
Kultrurnatten brukar innebära mycket folk på staden..
Förra året var vi också nere och trängdes, fast vi satt mest i för sig hihi.. med Fridi på carl philip :)

Natti natti goregouse ones, sleep tight.


Kommentarer
Postat av: carolina

Nästa lördag min snygga tjej kommer bli en kväll så värd att minnas & snacka lääänge om.. Vilja tillbaka till just DEN kvällen.

Ååh... verkligen ÅÅH..



LOVE YOU <3

2009-09-12 @ 22:29:23
URL: http://carolinaenvall.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Jaa tack my love :))

Är super taggad.. off course.

Det kommer bli DEN kvällen, DEN som vi sent ska glömma.

Första helgen efter all skit..hihi längtar!

Tack kärleken min <3

2009-09-12 @ 23:06:54
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0