Jag ska dansa tills mina fötter blöder..



Noo rush.. no hurry toningt.. jag är ju ledig imorn!

Ledig på en Fredag och den fredagen.
Glasssigt haa :))
Fast egentligen vill jag bara ha lördagkväll nu!

Om jag bara kunde känna mig lite mer klar över looken.
Jag vet att jag kommer dansa runt med mina nya älsklingar på fötterna.
Så sköna och så snygga.
Sen då.. det blir nog lite onödigt naket med bara ben så det har jag strukit, nu är det höst så det finns ingen annledning att frysa ihjäl och bli sjuk igen. Nej tack.
Det blir leggings och något svart jävligt glassigt upp till I hope!
Håret blir nog lockigt har jag tänkt.

Det kan nog bli något.. premiär helg som singel :P wooow det känns konstigt att säga det, but it's truuue soo true.

Carro har lagt ut en liten annons på sin blogg ang. lördagens bravader soo check it out and bee there with us.
 
Ett plus som är värt att nämna är att Saluhallen har fiint folk som gäster på Lördag, inte bara VI haha utan Axwell ska spela.. 
Just be there..

 


Kommentarer
Postat av: Kristina

I'll be there baby!

2009-09-17 @ 23:42:34
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0