It's said.. I'm still sick.


Jag mår inge bra :((

Önskar att jag kunde få stanna hemma hela dagen, dra ner persiennerna och bädda ner mig i soffan med täcke och en bra film... och min baby.
Om jag åtminstonde kunde få dra på mig en tjock mysig kofta, uggs och kankse tom. en halsduk till jobbet..
Men det går inte, det vore vansinne när det är så varmt på jobbet.
Typiskt.
Eller om jag kunde jobba i min plyshdress hihi.. det skulle vara mysigt :P Men inte så lämpligt.

Har smörjt in näsan med idominsalva nu och druckit dagens c-vitamin.
Nu ska jag börja riva i garderoben och se om jag kan hitta på något lagomt varmt att sätta på mig.

Just det.. nu ringde jag 3 kundservice igen.
Inget kort skickat.
Nej tack.
Nu får jag gå in på 3 och be om ett personligen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0