Städar ut det gamla och det som hör till mitt förflutna.


Idag är det lördag.

Jag kunde ligga kvar lite längre än syster idag.. hon började nio och jag halv ett. Tur var det för jag var skit trött.
Inte längre :)
Är på ett fint humör idag, känns väldigt ok att jobba idag för sen är vi, både syster och jag, lediga tom. tisdag!!
Ja tack.

Har nyss plockat ner alla tavlor från våra fotovägg med honom på. Hade inga på henne, thank god.
Du gav mig halsbandet tillbaka med jag vill inte ha det.
Det var förmoldigen inte första gången heller, du vet varför jag har anledning att tro det.
Bara för att jag har blå ögon behöver jag nödvändigtvis inte vara så blåögd till sättet,
men det har jag nog varit.. alldeles för blåögd men nu har jag lärt mig.
Du kommer alltid att vara den bocken du var när jag träffade dig för snart tre år sedan.
Jag tror aldrig du kan förändras, kanske låtsas men sanningen kommer alltid att hinna ikapp dig.

Tack och lov.. jag går vidare nu. Lämnar det här bakom mig.

Längtar tills ledigeheten börjar hihi.. när jag kommer hem idag ska jag tända ljus i badrummet och dusha länge, länge.
Fixa naglarna och ro om mig själv!!
Det blir en lugn helg och det känns helt rätt.
Har dåliga erfarnheter av att blanda förkylning med fest.. så jag hoppas jag är fullt frisk till nästa helg :P
Kalas, kalas.. Lina kommer hit då! 
 
Och sen är det inte såå långt kvar tills älsklingen kommer hit.. Friiiiiiida!

Undra om man kan klä på sig lite idag eller om det är fortfarande bara är kallt på morgonen och kvällarna..



Rosa blus - Odd molly



Randig skorta - Vila

Idag har jag svårt att bestämma mig, svårt att nöja mig. Jaja.. trevlig dag :))


Kommentarer
Postat av: Syster

Scnygg vart du iaf, det strålade om dig

2009-09-12 @ 17:32:08
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: Frida

Ååh hjärtat, snart kommer jag hem och hälsar på! :) Längtar!



Du är så vacker så vacker <3

2009-09-12 @ 19:45:36
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0