Sköna söndag.


Vilken fin söndag vi har och än är den inte slut.
Teven började med Victoria's secrets fashion show.
Efter det Priviliged.. och sen ;-)
Premiär av Ensam mamma söker.
Jag gillart.. nu är det igång.
Söndags teve som jag gillar, åh vad jag ska mysa varje söndag hela hösten kl. åtta :P
Nu fortsätter tevetittandet med Kärleken checkar in.
Har sett den förr men den duger bra ikväll.
Det enda negativa so far den här dagen är att jag har känt av en förkylning.
En vanlig ofarlig förklylning I hope....
Min näsa rinner och halsen bröjar kännas lite tjock.
Andreas älskling.. är det du sm har smittat mig nu?!

Men det viktigaste med hela jävla dagen.. Räkfrossa i mitt vardagsrum.
Räkor, guaqamole, ägg, melon, vindruvor, väärldens godaste vitlöksost.. heela baletten :P
Fan vi har frossat, och nu är det hjärtchips och cola.
Mami kom förbi en sväng också med nybakta bullar och mjölk hihi.
Thanks mami <3



Ni ser ju själva. Bilden talar sitt tydliga klarspråk, right ;-))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0