Sicket kläd-dilemma..


Solen skiner, suprise suprise??
Jag gillar inte vädret.. solen skiner och ibland värmer det riktigt skönt men nu har vi ju accepterat att sommarenns sköna dagar är slut och nu vill man ju nästan börja klä på sig.
Hoppas på förändring!

Kirre slutar om knappt en timme, jag är redan hemma.. imorn är jag ledig och vad jag ska pyssla me då kan man ju fråga sig.
Någon som är ledig?
Älsk har ju varit hemma nu men han är ju sjuk så de är ju inte samma sak..
Tråk.

Jag handlade lite mumsigheter på väg hem.
Ett paket fryst hallon/mango som jag lagt på tining nu.
Det med lite glass till då vettu :P Uur maffigt.
Men det är ju faktist inte särskillt onyttigt, förutom galssen då så jag köpte lite choklad också :P
Mitt sockerberonde kan nästan tyckas vara lite läskigt ibland!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0