Nytt höstmys som väntar..


Nu har jag äntligen fotat lite päls ;-)
Trots min plågande förkylning passade jag på idag efter jobbet.. Ska du ha päls i höst/vinter är det på Holmlunds du ska leta ;-)
Här kommer ett litet urval av mina favorit plagg:






Jacka från Alexandra 4495:- Det HÄR är Gynning-jackan :P





Päls för 699:- Visserligen fejk men ack så fin ändå.





Svin fin päls-väst för 299 :- Väldigt plånboksvänlig ;-) Finns även i grå också.



Pälskrage från House of saki 899:- Vi har valt den bruna, den svarta är med jätte fin och lyxig men syns inte så bra på bilderna för den svarta koftan under.


Jag och syster ska ha samtliga ytterplagg som jag nu har visat!
Någon som kommer ihåg att jag inte skulle unna mig Gynning jackan kanske.. hihi :P Ooops.
Kan inte låta bli.
Vi har även valt ut tre underbara huvudbonader.. i päls ;-) Men dom lät jag min syster visa!



HPI of sweden 3995:- Där säger dock min plånka stopp, tyvärr.


Kommentarer
Postat av: Frida

Åååh Gynningjackan var ju heelt lovley :D

2009-09-08 @ 15:13:30
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/
Postat av: Kajsa

hihi yeeah I knoow ;-)

2009-09-08 @ 18:57:32
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0