Min nya höst kärlek..


Morning morning..
Shemat bjöd på sovmorgon den här onsdagen.
Hela veckan är en mjukis vecka för min del, jobbar fyra timmar idag sen är jag ledig imorn igen :S
Jag halvgillar när det blir så men jag valde att aceptera det den här veckan för det kändes skönt.

Odd molly skickade 14 kartonger fina saker till oss igår.
14 stycken!
Jag är kär i allt som heter odd molly och ännu galnare i allt som heter Päls!
Vi har fått in så sjukt mycket päls på jobbet, äkta och oäkta.. hjälp jag kan inte handla så mkt!

Ussh..
Nej, nu ska vi se till och fara så vi hinner strosa lite i affärer och kanske göra något roligt inköp :P
Ikväll ska vi färga håret på syster :))
Ny årstid kräver ny färg, maybe baby!

Hörs efter jobbet, bye bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0