Middagstips med mig.


Nu har mamma kommit hem, vi har fikat lite och så..
Jag ska väl börja tänka på refrängen och röra mig hemmåt och mami ska snart iväg igen..
Hon ska börja dansa salsa ;-)
Heja mamiii va... ;-)
Ska in på affären på hemvägen också och handla lite inför middagen.
Ikväll blir det chili con carne hos Kalssons.
Ja tack.
Vitt, färskt bröd ska det av till.. ris har jag aldrig tyckt va nödvänigt.
Tror jag ska köpa en coca cola också.. wöw wöw haa lyxigt :P

Torsdagsmys här kommer jag.. och om datan är o-samarbetsvillig så blir det inge mer bloggande ikväll.
Vi får se ;-)
Ikväll tror jag inte jag blir själv iaf så!


Nu håller vi tummarna för teh double c's igen... kom igen nu då!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0