Liver blir bättre när man vet var man ska..........


Nu har jag mycket att se fram emot känner jag.
Jag är ledig tors-fred.
Just lovely och väldigt passande när det är löning på fredag och Stil-modevisning på Vedala på kvällen!
Favorit i repris, förra året var skit roligt och Holmlunds ägde värkligen :P All night long..
Har man sett fram emot länge nu och igår valde vi ut kläder till modellerna ;-)
Roligt, roligt.. Carro och Calle ska också med!

På lördag har vi eventuellt stockholmsplaner.. vi får se om dom går i lås eller om vi skjuter på dom.
Åker vi inte så vet jag iaf vad jag och syster ska göra på söndag ;-)
Vi fick hem ett till paket i brevlådan igår med massa fian kort så nu behöver vi fler ramar.
Ikea here we come...
-Kirre du är väl sugen?!

Blir det inte huvudstaden på lördag så vill jag göra något annat..
Inte utgång? Inte när vi får komma ut och röra på oss fredag ;-)
Kanske snarare något raffigt mys eller gå ut och käka eller bara sätta sig någonstanns efter jobbet.. fika eller ah någonting ??
Någon som är sugen, någon vid namn Carolina kankse :P




I brist på bilder från helgen funkar denna exemplariskt som reserv haha..


Kommentarer
Postat av: carolina

jaaa tack men bara om uffe kommer ,annars äre fan inte värt ;)



jag jobbar tyvärr lördag kväll =/ Annars hade jag gäääärna gärna kört nåe raffigt mys..

Jag drar till sthlm på fredag fm om du är sugen & det inte blir nått på lördag :)

2009-09-22 @ 12:25:22
URL: http://carolinaenvall.blogg.se/
Postat av: Kristina

Aaah, nu ska hon dra till sthlm och träffa Uffe såklart...

Åkeeej - FINE!

Haha JAG är iaf på vad som helst med er <3

2009-09-22 @ 17:26:31
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0