Jag vill nog ha en romantisk mr Dempsey vid min sida ;-)


Jag hade prefekt tajming igår.. så jävla bra!
Missade nämligen säsongens sista Grey's anatomy i våras blir det väl.. när det gick ?
På onsdag drar en ny säsong igång och jag såg sista avsnittet igår (det som jag missade) av en ren slump!
Shiiit va bra det va.. My gäd.
Allt va bra..
Att den okände mannen visade sig vara George, oboy så spännande!
Och Derek och Meredith då.... kom igen?!

Jag älskar Derek och Meredith tillsammans. Dr McDreramy, oh Yes pliis ;-)
Vem vill inte ha en sån kille?
Jag vill ha en sån kille iaf!
En kille som är lugn och trygg med sig själv, som får mig att känna mig trygg.

Ååh jag saknar redan någon att mysa med ibland :(




Innan jag går så måste jag bara tilläga en sak.. mami har satt på en skiva och det är troligtvis en gammal skiva som vi har bränt.
När hon stänger av damusugaren så hör jag en välbekant låt..:

"Jag är tjejen som gillar snygga killar och när jag ser dom trillar jag alltid dit för sån är jag.. sån är jag"
Bra där mamsen hihi, Caramell när du städar va?! ;-)


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag kommer och myser med dig hjärtat, huuur mycket du vill <3<3



SAKNAAR!

2009-09-28 @ 12:45:36
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/
Postat av: Kajsa

ååh miss you too sugar pie <3

2009-09-28 @ 13:43:49
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0