Forget about your boyfriend and meet me at the hotel..?


Tisdag och veckans första bloggdag.. jag har varit snål med uppdates I knoow.

Idag är det sovmorgon som gäller, hade nästan hellre tagit Kirres pass idag.
Uppe i ottan var hon visserligen för att hinna vara på jobbet kl.8 men så slutar hon 15.30 Lyllo!
Jaja, då kankse de är middags dags när jag kommer hem sen :)

Hade ju tänkt hinna visa bilder från lördagens bravader nu men icke.. syster har kameran i väskan så inga bilder idag heller.

Meen Lördagen var FAB. Här hemma iaf..
Lina kom :P Jag mötte upp pinglan vid bussen och sen var kvällen helt awesome.
Skit mysig kväll, Tack, Tack älskade vänner.
Bara raffig musik, thank's to spotify hihi.. och tända ljus var det i varenda liten vrå som det ska vara!
Jag och syster höll oss till cider hela kvällen och det var jag lycklig för i söndags.
No hangover.
Annars bjöd Lina på jorgubbsdrinkar :))

På saluhallen var det rätt maxat med folk om man säger så.. kul såklart men inte när man vill försöka dansa också och inte rikigt får plats.
Men kvällen som helhet var Fab enligt mig! Sprang ju på Sofie och Anna också, ses igen snyggingar?!


Forget about your boyfriend and meet me at the hotel..

Kommentarer
Postat av: Kristina

Forget about your boyfriend and meet them at the hooootel!!!



SKÖN Lördag

2009-09-22 @ 17:30:03
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0