En efter en faller dom bort.. allt rinner av mig.



Taggd på fest?
Jag var inte det minsta taggad egentligen men nu blev jag det.
Vi ska på inflyttningsfest hos snyggparet Emma & Johan.
Ja tack.
Fina Carolina kommer hit först.
Vi ska dricka cider och hålla oss städade haha.
Pallar inte känna minsta uns av bakfylla på söndag.
Hade en bakfylla som räcker för hela året ut i söndags.
Nej tack.
Men det kan nog bli kul ändå.. åh taggad.
Syster sätter på lite bra mucik nu också.
Imorn - Akon & David Guetta med sexy bitch.
Härj :P
Jag ligger nerbäddad i sägen.
Det regnar ute och jag är löjligt nyrakad och len.
Dushade med tända ljus i vårt ny-pimpade badrum.
Fett mysigt.. så som vi brukade göra hemma hos oss bejbi.
Nu blir jag tydligen utan lur hela helgen med.
Min nya lur kan jag hämta på onoff nu men något kontantkort har jag inte sett till.
Sämst.
Just det, Jossan det var så fint att se dig idag :)
Du såg inte ut som en gammal kärring hihi.. lika fin som du alltid är!
Men låt bli spriten imorn haha.
Nä nu får jag snart nackspärr..
Sleep tight goregous.

Tack för att ni visar vilka ni är <3

 

 


Kommentarer
Postat av: Frida

Du är fin min söta. Ha en underbar kväll :)

2009-09-04 @ 23:01:47
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Miss you sugarpie.. önskar du va med oss ikväll och slog klackarna i taket <3

2009-09-05 @ 09:55:21
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0