Almost to much time to think..


Okej, det blev inget vidare lång blogg paus hihi... men det är väl bra hoppas jag ;-)
(Jag är hemma hos mamma igen haha)

Jag är ledig idag me, ganska onödigt måste jag säga men det är inte jag som är the boss så det är bara att gilla läget.
Ska iaf försöka se till och göra lite mer idag än vad jag gjorde igår.
Om inte förr så ska vi nog käka med the double c's ikväll på East :P Om dom fortfarande vill ha sällskap förstås..
Ja tack till en fet kina/sushi buffe och med det bästa sällskapet va.. Min mage kurrar redan!

På söndag får vi en ny soffa i alla fall.., eller får och får vi köper en :P
Det går bra nu skulle man kunna säga ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0