Kärlek vid medelåldern är att hjälpa varandra..


Ååh va mysigt är just min känsla nu!

Ny badad och mjuk och väldigt fresh helt enkelt.
Jag tappade upp ett hett, lite väl hett, skumbad och plumsade i.
Hela jag jag doftar gott.
Vädligt välgörande för både kropp och själ ;-)
Passade på att fila fossingarna när jag var här eftersom våran fotfil är helt kass.
Det var inte mamis och så har hos helsosan också..
Rakade benen och smörjde in mig.

Hur kan man inte sakna badkar när mami har så mysigt i sitt badrum?

 






Sen har mami så mysig inredning.. två tavlor som har hängt med i många år hihi långt innan hela familjen separerade ;-)
Mysig tänker ni va haha.....




Kommentarer
Postat av: lovisa

:) gud va mysigt, saknar oxå badkar. dom där tavlerna e klassiker kommer ihåg dom :)

2009-09-24 @ 20:28:14
Postat av: Kajsa

Ja de va de bästa ja kunde gjort idag.. haha åh va roligt, kommer du ihåg dom! Dom har värkligen hängt med ett tag.. ;)

2009-09-24 @ 23:35:03
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0