Make the best of it..


My day off is making me so damn happy.. I have this flow today :P You know?

Jag vaknande utvilad och på bra humör.
Jag och syster fick det bästa sällskapet till Gränby C.. Carro tog bussen hit och tillsammans cyklade vi upp till alla affärer.
Lagerhouse Ja tack, där fyndade vi en hushållsrullehållare (låångt ord) :)
Sen var lyckad gjord när syster hittade en paljettväst åt mig, actually så var det precis en sådan jag publicerade i mitt önske-outfitt-inlägg. Ännu mer Ja tack.
Torrshampo och fransar och lite alkhohol sen var vi kläära där :P

Btw skuttunge konditorns sallad var sådär arligt talat..

Hemma väntade två paket i brevlådan, framkallade kort på mina snygga vänner och mig själv!
Foto-väggen är så jävla snygg nu, My gäd vad jag älskar mina tjejer <3
Veeet ni det hihi.. ni är bästaste!

Kirre la beslag på datan när vi kom hem så jag tände ljus inne i badrummet och tog hand om mig själv lite isället..
Vi har ju två flugor här hemma också som vägrar dö.. en av dom ville tom. dusha med mig men tjii fick den.
Jag dusha ihjäl den vettja :P

Nu har jag bara lite små fix kvar och göra innan dagen är slut.
Måla naglar, fixa håret.. tror jag ska volyma och locka ikväll redan om jag orkar.
Sen ska vi städa lite nu när det kommer fint folk på besök imorn :P
En sväng till affären tror jag vi ska hinna med också.


Nu har vi också spotify btw så pillutta dig :))

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0