Blogg-paus.. nej tack



Heej bloggen och alla kära readers ;-))

Dåligt med uppdatering här men det är tyvärr inte frivilligt.
Datan hemma strejkar så det blir inte mycket gjort där, så det blir mer eller mindre en blogg paus tills dadi har kirrat den åt oss.
Förhoppningvis till veckan (?)

Jag fick ta mitt pick och pack och cykla hem till mamsen idag med.. I'm off work today.
Passade på att slänga upp ett nytt album på fejjan från Stilmodevisningen på Vedala från i fredags.

Det var awesome där btw.. ååh lycka är det jag känner när jag tänker på kvällen och kollar på alla bilder och filmer haha ;-))
Jag har nog inet skrattat så mycket på jag vet inte hur länge, åh det var så jäkla roligt alltihopa <3
Fina Carolina var ju med oss och de är jag sjuukt glad för.. Gääääd vad hon är bra!
((Kika bilder och filmer på facebook och allt kommer klarna haha))

Peter Sipen var konfrencier och dj :P
Skön kille asså.. och musiken var annorlunda, gammal men Bra jäkligt bra faktist!
Ja tack tills dansvänligt haha.









104 bilder på fejjan och filmerna är på god väg haha ;-))


Kommentarer
Postat av: Anonym

my gääd va fina skor du har, dom svarta. vart kommer dem ifrån??

2009-09-28 @ 14:21:28
Postat av: Kajsa

Åh tackar så mycket, jag har beställt dom på nelly.com :))

2009-09-28 @ 14:28:36
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0