Barnkalas med 18 grabbar och mami som fyllde år.


I forgot to tell you about that...

Helgen bjöd ju på kalas också :P twice actually..

Viktor fick äntligen ha sitt kalas hihi och hade bjudit in hela klassens grabbar!
Maria o Anders hade nog lite småångest inför kalaset men det gick ju galant tillslut..
Jag, syster och mami var där och hjälpte till o höll i olika stationer :)
Korvgrillning och öppna paket först sen blev det kubb, tipspromenad och fixa en starwarsmask som olika stationer och sen födelsadgsfika som höll på att totalt spåra ur haha och så sist min inte minst godpåse :P
Ja tack.
Hur mysigt som helst, count on me next year.

Älskar mina små trollungar.. har sagt det förr men det tåls att säga igen <3
Snart hoppas jag att dom sover här så vi får ta hand om dom ordenligt hihi.
Så lockade syster med att gå ut och käka snart också som tack för hjälpen så det ser jag fram emot!
Älskar min familj.. hemskt mycket Ja tack faktist :)


Inte nog med detta så var det ju mamis dag i söndags.

Hon fyllde år förstås och jag och syster bjöd in oss på taco middag!
Så jävla gott.. så blev det paket också förstås.
Vi hade redan bestämt vad vår kära mami skulle få och i paketet låg det en Lovely knit kofta från Odd molly.
Oj om hon blev glad.. ååh det är så roligt att ge bort saker när man vet hur det uppksattas!
Tycker det är lika roligt som att handla till sig själv nästan :))


Nä nu ska jag stryra upp någon frukost kankse och mysa lite framför teven.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0