Allting var mycket enklare när man var liten.


Hey you..
Det är onsdag och min första arbetsdag på veckan.. feels good.
Syster har redan lämnat mig.
Jag har ingenting och göra så jag kunde likaväl börjat jobba halv tolv jag med.
Jag gick upp med Kirre, jag är sminkad, påklädd, har ätit frulle alldeles för tidigt och kommer snart vara hungrig, jag har tom. tvättat och hängt upp allt redan!

Ussh det är ingen hit att vara själv just nu känner jag, och jag som måste hålla mig sysselsatt?

Yes, barnkanalen är på och nu är det BG :))
Har ni inte sett!!??
Det kollade jag alltid på under den perioden jag bodde hos syster i svartbäcken.
Mysigt.
Det ska jag kika på nu!


Kommentarer
Postat av: Kristina

Åh vare BG...

Lyllo dig asså

2009-09-16 @ 19:35:31
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0