Today's look is this..


Heeey you..

Jag har fortfarande lite ego time hemma inna jag ska iväg.
Helt okej och börja jobba halv två..
Hann med lite cyckelmeck innan syster cyklade iväg, det gick mindre bra för henne så dadi kanske får hjälpa oss lite.. det är cykel lysen som ska på.
Han skulle ändå hämta datan idag så det fixar han nog..
Äntligen ska den lilla rosa ominstallaleras och bli som ny igen ;)


I show you my look..
Idag blev det en långärmad tisha från Odd molly och jeans från Nudie..

Mitt favorit jeans märke alla gånger, sist jag öppnade en låda från dom på jobbet så hade dom skickat med en stor påse Gott & Blandat haha ;))
Ja tack vah..






Kommentarer
Postat av: Sanna&Sofie

Jättesöt tröja och riktigt schysst slitning på jeansen!

2009-10-08 @ 12:55:26
URL: http://chokladovanilj.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Åh men tack tjejer ;)

2009-10-08 @ 19:45:19
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0