The perfect night.. actually the perfect weekend


Fredagsfesten är i full gång..
Vi har bänkat oss i soffan och kikar På andra sidan häcken.
Den är på engelska men kidsen tycks uppskatta den ändå ;)
Tycker ju synd om sköldpaddan :/ Stackarn..
Inget Idol ikväll med andra ord.

"Satte du upp den där bollen nu..? Åh du var så himla fin tycker jag!"
Wilma som gjorde mig glad när jag kom hem förstås.. slet ur håret och satte upp håret i en knut och kände mig halvsnygg.. men Wilma gillade det visst ;)
-How cuute haa..

Maten stod på bordet när jag kom hem.
Tacos förstås!
Ja tack vah., och nu är det godis som gäller.. eller var, kidsen har redan slukat skålen haha :P
Men det finns mer gottis kvar, mami och siz har bakat någon dumle paj.. woaw haa ;)
-Jag har ju faktist tränat idag också.. och satan i gatan vad jag svettades.
Ett bra tecken på att förbränningen är igång hoppas jag ;)

Äntligen helg då.. fredagsmys ikväll och lördagsfest imorn!
Jag älskar den här helgen, den här som alla andra ;)
-Va gör ni ikväll lovers?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0