Soon she's here with us





Snart kommer våran älskade & duktiga & fantastiska Frida hem och hälsar på ;)
Om jag har förstått det hela rätt så kommer du på Måndag om två veckor (?)

*Fest fredag lördag FÖRSTÅS :P
-Det hajjar ni väll.. att partytrollet från Malmö har planerat, Världsvan ju!

*Bakis häng på söndag hoppas jag ;) Med någon god mat.. kankse sista dagen vi ses också? :(

Så måste vi ju gå ut och äta någon kväll och så tycker jag att vi ska laga mat hemma en kväll också ;)
Tjejmiddag med massa skvaller och catch-up time och film och mys och kanske en sleepover till-och-med hihi..
Vet ju hur mysigt det var att vakna upp med mina älsklingstöser i somras!

-Ja tack på all tid vi får med dig fröken Josefsson, det är bara det jag försöker säga va ;)
Förstår att du kommer ha hur många som helst som sliter i dig och hur många som helst som du vill hinna med att mysa med.. inte minst familyn!
I knoow that, sugar ;) Men du är efterlängtad så kan vi i alla fall säga.. och det är så mysigt att hitta på saker ;)




Kommentarer
Postat av: Frida

ÅÅh vad du gör mig glad i hjärtat! SAKNAR er enormt allihoppa!



Fest både fredag och lördag, 2 dagars brudar, de klarar ni lätt! :) JA TACK!



SAKNAR SAKNAR SAKNAR! <3<3 ÄLSKAR DEJ <3

2009-10-16 @ 00:09:24
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0