Shut the door and open a new..


Lite mer ledigt då..
Måndag-tisdag sen halvdag torsdag-fredag ;)

Imorn blir det lite ett av varje på shemat.
Gymmet och dejt med mina tjejer.
Är så trött på min kropp nu så jag lägger bara inte av förns jag är nöjd, thats it.
Som tur är så har jag sjukt mycket energi just nu så det ska nog gå vägen ;)
Imorn ska jag svettas haha.
Fixa kroppen och fixa läpparna igen då..
Hoppas doktorn har någon tid över åt systrarna snarast, nu vill dom inte vänta längre!
Mitt nya liv börjar här tror jag.. och det vill jag leva lite snyggare, lite bättre, lite roligare.. ;)

Jag gillar den här kvällen, massa tända ljus och ett täcke i soffan.. jag börjar tina nu ;)
Antingen är det lägenheten som än så länge är aningen kall eller så är det bara jag som är jäkligt frusen.. ?
Just nu spelar det i alla fall ingen roll för här är mysigt vill jag lova ;)




Det blev ingen middag men det blev en ny favorit.. mumms ;) Och inte ett dugg bättre än att äta middag, det vet vi men ibland är vi aldelles för slöa för det där med middag.
Thats the truth :/ och imorn ska jag cykla bort den vettja.. det är det :P

 


Kommentarer
Postat av: syster

Det är deeet.... Hahahaaaaa

2009-10-13 @ 13:23:25
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0