Något att lägga på minnet.



Det blev en power walk idag också.. känner mig jävligt nöjd ;)
Den känslan ska jag se till och komma ihåg och ta fram när och om jag börjar tappa inspiration.. smart vah ;)

Men jag skulle värkligen behöva en vind jacka typ, blir lätt kallt om armarna den här årstiden.
Har redan spanat lite och på stadium's barnavdelning hade dom några bra variatiner till bra pris också eftersom det är på barn/junior avdelning :P
Ja tack.

Nu har vi nyss kikat Halv åtta hos mig. Helt i min smak, ett väldigt lättsamt, mysigt och roligt matprogram vah ;)
Om en timme är det Grey's.. sen ska jag nog bädda ner mig i våran nybäddade säng och se till att inte somna för sent.
Imorn börjar jag jobba klockan åtta!?
Det ni.. men jag slutar gasnka tidigt och då ska jag ta mig till gymmet och spendera lite tid där.
Igår hann vi ju tyvärr inte med så mycket som vi hoppats på men det tar vi igen imorn!






Nu har vi äntligen fått ordning på Picasa i och med ominstallationen på datan, så nu kommer det nog bli ett och annat kollage framöver.. ;)
Helt otroligt smart lösning att ha alla värdefulla och tusentals bilder på en extern hårdisk...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0