Middags dejt och träning


Jobbiga filmer är inte min starkaste sida.

Filmer som är helt overkliga :/ Jag vet inte.. vad säger ni?
Vad säger man om Evan den allsmäktige egentligen?
Det är det vi kollar på nu eftersom det inte finns så mycket annat som lockar just nu.
Englands version på Wallander eller va det nu är var inte heller något i min smak.
Nej tack vah..

Men min söndag i övrigt hör till kategorin Ja tack ;)
Middagsdejt med Carro och Issa på unico.
Jag åt kalas god lassange och sällskapet var förstås det bästa!
Efter att vi fyllt på kistan och uppdaterat oss lite så intog jag och syster gymmet igen då..
Var as taggad på träning idag så jag hopps vi inte lessnar den som här gången ;)
Med tanke på veckans shema ska det nog inte bli nått problem att klämma in några besök på Nautilus och någon power-vända ut till högarna ;)

Värmde upp mig med en dush när jag kom, kollade säsongens sista Privilliged, sen Ensam mamma och nu film då som sagt..
Men bye bye Peter som dejtade Ulrika i Ensam mamma.. jävla pajas asså :/ Nu slipper vi honom och hans dialekt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0