"Jag ska börja leka med Barbies när jag har lika mycket som Kajsa & Kristina"


Imorn får vi äntligen ta hand om våra ögonstenar..
Wilma & Viktor ska ha sleepover här imorgon ;)
Imorn är det våra hihi.
Ååh vad vi ska mysa.. dom har längtat efter det här och vi har längtat efter det här!
Mami kommer också hit och sover så det inte blir så stressigt på lördag.
Fredagsmys i allra högsta grad och jag hinner ladda för lördagens fest!

Söta Wilmis är så söt..
"Jag ska börja leka med Barbies när jag har så mycket som Kajsa och Kristina har.."

Okey.. vi var Barbie frälsta när vi var små ;) Och vi var dessutom två stycken så vi hann samla på oss en del..

Det var det enda vi önskade oss när vi fyllde år eller i julklapp, dadi fick sitta och skriva av allt vi pekade på i leksakstidningar och listorna blev långa haha..
Gääd och nästan allt har vi kvar.
Kankse åtta kartonger som står hemma hos mami nu och som Wilma alltid tar fram när hon kommer och hälsar på ;)
Bil, hästar, sängar, sminkbord, hårsalong, beach, bubbelbad, garderober, cyklar.. listan är lång ;)




It's written in my heart at least ;)
Nu har syster dushat klart hör jag så nu blr det teve tittandes från sängen istället..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0