Jag ligger som en kung..


Min söndag är av topp klass!

Ligger i våran nya soffa och bara ler.. nu behöver vi inte trängas längre, jag ligger som en  kung och det gör Kirre med ;)
Ja tack.. det blev så jävla bra. Helt lycklig.
Det är ensam mamma på teve, i glasen är det cola och på bordet är det tända ljus.. inte bara på bordet heller för den delen.
Fan vilket kap det kan man bara konstatera haha och jag slapp till och med vara med och baxa hem den :P
Det fick dadi och syster göra.. theenks!

Jag jobbade istället, första söndagen på jätte länge men jag var inte bakis och fyra timmar bara sprang iväg.
Efter det cyklade jag hem till mamma där söndagsmiddagen var uppdukat med jätte mysig dukning.
Jag var först på plats men mina systrar kom inte långt efter och the big one hade förstås hela familjen med sig <3

Älskar att avsluta en vecka så här, med dom som betyder mest.. åh ikväll känner jag mig lycklig och kvällen är inte slut än inte ;)
Efter ensam mamma blir det sista delen av Kommisarien och havet.

Imorn blir det träning och sen lunch dejt med Carro. Alla tre är lediga imorn, Gääd vad mysigt.
Tippar på en hel mysig dag och lite skrot i affärer sen.. ååh som sagt ikväll är känslan jag har Lycka <3




Nu är den största möbeln på plats.. inte mycket kvar nu ;) Det nya bordet och tevebänken kommer bina ihop hela säcken, Ja tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0