Jag hjärtar dom


Oh saturday..

Veckans bästa dag enligt mig ;)
Det är den kvällen jag vill ägna några extra timmar framför spegeln, dricka fanta rose med mina fina vänner och när klockan börjar ticka så tar vi på oss dom där snygga heelsen och går ut och dansar vah..
Ikväll hade varit en perfekt kväll för det om det inte vore för att snygg Carro jobbar ikväll.. but hey, next saturday ?
Oh yeah baby.. nästa lördag är det dags som hon så snyggt skrev ;)
Då blir det Birger igen och dansa dansa våldtäcksman för hela jävla slanten.

Ska inviga några nya heels då.. turkost eller svart? Nytt blir är det iaf..
Ååh vi taggar redan som bara den, just like you baby!

Fick ett fint samtal innan det var dags för John blund att hämta mig igårkväll, det var snygg Frida som ringde och höll oss sällskap i sovrummet i cirkus en timme vah ;)
Då blir man väldigt glad vah, och kan lixom somna med ett leende på läpparna vah..
Helgerna utan dig är räknad min vän och snart är det dags för de där efterlängtade mötet.. Kärlek!

Men ikväll blev det altså soffpotatis och inte Queen of the dancefloor.
Vi har tittat på körslaget, ätit tårta, hämtat datan hos dadi och ätit lite mer tårta..
Nu ska jag sätta mig i en dush och mysa lite.


Talk to you later cupcakes!

Kommentarer
Postat av: carolina

Ååh jag fick juh inte se körslaget :(

Därimot fick jag nöjet att höra ett gäng grabbar skrika & ståjah i kör & i kapp till matchen..



Myyys med frida i örat innan sovdags.

den där heesa varma rösten :) Va bra det blir

när vi är återförenade hela gänget :) :)



love my firend <3

2009-10-10 @ 22:23:58
URL: http://carolinaenvall.blogg.se/
Postat av: Frida

Ååh jag ska riinga er meera och tracka er :) Ja tack!



Ni får tagga totalt nästa helg va, så kanske vi kan köra ett fyllesnack! Ja tack!



SAAKNA <3

2009-10-11 @ 16:44:36
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0