Is't to soon to consider a date?

Me so damn hungry :(

Det sämsta (och bästa) med lediga dagar är att jag inte äter något.. eller inget mycket i alla fall.
Orka göra iordning något nu när jag vet att jag ska göra hemmagjord pizza om några timmar.
Nej tack.
Hade jag varit min egen boss så hade jag kankse suttit nere i Smögen nu.. och frossat på skaldjur?
Blivit matad med räkor och pimplat vin vah..
Det är bara att gilla läget och inte bli ett dugg avis på alla mms du skickar haha (?) hmm.

Men apropå mat, igår fick jag mat i magen minsann och trevligt sällskap.
Jag mötte upp mina snyggingar på thai village efter jobbet.
Det blev förstås buffe och en massa tjejsnack..
Älskade vänner vad vore jag utan er?

Planerar att spendera nyår med dom snyggaste någonstanns utanför sveriges gränser i år.
London eller Paris..
Bara jag får vara med dom och slippa den här tråkiga nyårstaden där det aldrig händer nått.
Inte har vi blivit bjudna på någon galssig nyårsfest precis va tjejer? Eller till någon lyxig båt där det är dresscode som gäller va? Nix.

Det här kommer bli raffigt.. åh vilken bra idé Fridis.

Gääd kan ju inte sitta kvar i den här staden i ett halvår till och bara ha Gotland i skallen ju.. ;-)
Nej, en lyxig mini weekend är vad vi behöver och sen kan vi koncentrera oss på sommarplanerna när vi kommer hem.. Båstad och Gotland off course :P
Efter att ha suttit och suktat framför Kallis-klippen som Kirre letade fram så känns det dock segt men en jävla lång vinter på gång :S
Meen då är det ju rätta takter att ha annat i skallen..

Like a date with mr. goodlooking?! Ja, eller som att ikea redan har tagit fram jul pyntet?

Jag har ju massor att tänka på och det är sant, Ikea har gjort det igen :P
Åh i år kommer det vara Jul på bellmans gatan det säger ja då bara.
Carro, så fort ni har flyttat så måste vi till ikea :P
Gud vad mysigt med jul..,  det ser jag faktist fram emot men det är ett tag kvar., men om sisodär två månander så :P
Inför jul pyntet här kommer vi bara säga en sak.. Det kan inte bli för mycket :P
Den enda månanden man har pyntet framme vill man lixom att det ska kännas och synnas överallt, i varenda liten vrå!
Ja tack ;) Less is more stämmer inte i de fallet tycker jag och bara för att det är just mycket behöver de inte betyda att det blir jobbigt och plottrigt. Right? ;)


Okej det blev en hel del olika tankar men det är väl ok..


Hur vill du helst att det ser ut hemma hos dig på Julen? Det här gillar jag.. fast lite mer cosy och burrigt ;)


Kommentarer
Postat av: lovisa

ja kan bara hålla med julen är bra underbar!!! va skulle man göra utan den och dess mysiga stämning:)

2009-10-03 @ 07:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0