I'm gonna undress you if you undress me


Hur högt får vi spela ikväll? Högt tror jag.. så högt att jag kan bara kan blunda och le och tänka och önska att jag vore någon annanstans ikväll.. inatt..

Det är lördag och jag och syster sitter hemma ikväll.. spotify är med oss och ljudet likaså.
Som sagt, det är ju lördag satte varför snåla på volymen.

Faan tjejer.. eller rättare sagt fröken Envall, vad sägs om lite dans på Birger nästa helg?
Fast varför får jag en känsla av att du har sagt att du inte kan då.. :S (?)
Ååh jag som är så dans sugen.. länge sen vi körde BJ nu och nu känns det som att det är dags.
Ja tack, jag är jävligt sugen på det faktist..
Så jobbar jag inte söndag nästa helg heller va.. så då skulle man kunna tro att det passar mig jävligt bra va :P






Ja tack till ett jävligt ösigt party som avslutas på Birger med alla mina snygga tjejer.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0