I really like this girl...


Okeey.. kändiseliten här ;)
Var bara tvungen att kopiera ett litet inlägg från en av mina snygg vänner :



den 9 oktober 2009
Det har visat sig att hela bloggeliten går till min kära skönhetsdoktor Maria Arvidsson!

Tänkte dela med mig av vilka andra bloggare som tar sig till trevliga Ansiktskliniken:

Uppsalas egen Hertiginna  
Storbloggerskan Kissie
Snyggingen Stilrobin
Söta tvillingarna Kajsa och Kristina
Och naturligtvis jag Serri :)

Så nu krigar bloggarna om att få en tid för att kunna vara sitt bästa jag (kvällslöpet, haha)



Läste det förstås på Serris blogg och tyckte var väldigt trevligt att hon listade oss där hihi.. ;)




Nu var det ju dock väldigt länge sen vi var där.. va inte alls meningen att det skulle bli så men allt för mycket annat dök upp som var tvunget att prioriteras :/
Men skönhetsdoktorn finns förhoppningsvis kvar så vi hinner nog dit igen och då ser vi till att det blir lite mer permanent..
Vi var ju extremt nöjda efter ett besök hos Maria och jag rekomenderar henne starkt ;)

Nåvål det var det jag hade på hjärtat den här gången.. god kväll friends!

Kommentarer
Postat av: Serri

2009-10-12 @ 16:48:46
Postat av: Serri

...and I really like you ;)

2009-10-12 @ 16:49:39
URL: http://serritimes.blogspot.com
Postat av: Kajsa

ååh thenks baby ;)

2009-10-12 @ 20:02:20
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0