Hur mycket mer ja tack kunde det bli?


Här sitter vi på golvet och har det halv skönt.. mysigt med ljus och bra teve men vi turas om att sitta halv skönt.. de är de ;)

Bra teve då vad är det?
Jo det är Körslaget och det är ganska mysigt, men sen blev det mer än mysigt när det blev dags för Rigos kör..
För vad kör dom?
Jo dom kör Pitbull och I know you want me.
Gääd det var ägigt.. :P Fan vi bara skrek och jag dubblade volymen på teven haha.. Ja tack vah.

Måste erkänna att jag var halv sugen på att bara sitta här hemma ikväll.., och inte blev det roligare när Fridi messar mig och säger att hon pimplar Fanta Rosé ikväll..
Eller mindre roligt var fel ord för jag menar förstås bara att jag blev ännu mer partysugen och
parta-med-frida-och-alla-andra-snygga-tjejer-sugen :P
Men som sagt då blev man mer väl till mods när man får höra körmusik när den är som bäst!

Nu är det dags för Pontare och gud vet vad han har valt för låt?

Later babies.. ;)


Kommentarer
Postat av: Frida

Snaaart blir de PARTA-LOSS-FÖR-FAN :) Bara några helger kvar nu... Jag har nerräkning här :P HAHA <3



KÄRLEK!

2009-10-04 @ 20:04:35
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Jaa va tror du vi har då snygging ;)

Vill träffa dig varje dag du är hemma ju <3

2009-10-04 @ 23:59:45
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0