Goodmorning sunshine, ready for a beautifull day?


Okeey.. the sun knocked on my window and said good morning ;)

Jag har dushat och freshat till mig., lagom innan gymmet haha!?
Är jäkligt redo för att ta tag i min otajta kropp så nu ska vi ner och svettas en stund..
Hur svårt ska det va., det är ju bara jag själv som kan göra något åt det.
Bara jag som vet hur jag vill ha min kropp vah ;)
Efter ett hårt pass på Nautilus blir det lunch med Carolina och min mage kommer skrika efter mat eftersom jag inte har ätit frukost.
Inge bra I know men vi har ingen god frukost hemma så ett stekt ägg lockar mig inte för fem öre.
Kankse slänger i mig en gainomax innnan träningen?

Well well.. det är väl dags att packa väskan och ge sig av ;)

Talk you later lovers..


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0